понедељак, 14. октобар 2019.

Nikom Ništa


Mi smo ekipa entuzijasta. Mi smo očevi, IT preduzetnici, dizajneri, stolari. Mi smo tekstopisci, pevači, muzičari. Mi smo pobednici demo festivala, bend sa desetogodišnjom kilometražom po malim i velikim binama, po Srbiji i okruženju. Mi smo nastavljači kragujevačke rokenrol tradicije. Mi smo bend koji ima šta da kaže i koji ne pravi kompromise da bi ispričao svoju priču.
Mi smo Nikom Ništa.
Već smo u tridesetim, i često nas pitaju odakle nam volja da guramo dalje, uz sve poteškoće. Naš odgovor je prost; nije pitanje opstanka nas kao benda, već duha rokenrola koji u svojoj suštini ima utkan inat, i slobodu. Rokenrol je ostrvo u moru mnogo popularnijih muzičkih trendova, lakih nota i besmislenih rima. Kao bend koji peva na srpskom jeziku i obrađuje životne teme na jedan zdrav i afirmativan način, imamo samo jedan cilj; da ljudima (a prevashodno mlađoj publici) damo alternativu - mi smo svoj izbor napravili, red je da ga i oni imaju.

Нема коментара:

Постави коментар