субота, 8. јун 2019.

Ulaznica za Krasznahorkai-a


Ivan Milke // Facebook

juce sam uzeo ulaznicu za Krasznahorkai-a za sutra na Krokodilu u Domu Omladine

odustao sam da idem na Uelbeka, jer to nije covek koji se slusa po promocijama - jednostavno nije taj tip pisca i autor koji prica i deli neke vrcave shtosove ili neke vesele epizode iz svog zivota i rada, i da je dosao - tacnije da je uspeo da dodje sa nasim slepackim avioprevoznikom to bi njemu bilo neko vishe muchenje i gnjechenje i razumem ga da je odustao od daljeg mlacenja prazne slame sa avioprevoznikom! pa i nadalje sa nama kao publikom...

donekle sam ostao u ideju da ga mozda vidim na potpisivanju u BookaStore-u u Cara Lazara to mi je mozda neki ambijent gde bi bio mozda relaxiran, a ne u ogromnoj sali Doma Sinikata/Kombank dvorani...mada mozda bi mi bile i fotke dovoljne ne insistiram previse...

Vidim da ljudi traze pare nazad za skupe karte (od hmm 600 din ili koliko vec) Pitanje glasi dal vas je Arsenijevic ili Bevc terao da ih uzimate?? Gde je vasha procena - pa to je Uelbek
ako je nesto sigurno to je da je on neizvesan nekonvecionalan i da nije po nekom standardu bazdaren. Zato je i dobar pisac - hronichar ovog nestalnog i sjebanog vremena u kojem zivimo.

Da naš okrnjeni savremenik  Ulebek Nije dosao

Vidimo se sutra na ludom Madjaru !
isto nash savremenik
doktorirao ludilo u Ravnici

Нема коментара:

Постави коментар