субота, 22. децембар 2018.

LEGENDARNI GITARIST PSIHOMODO POPA, SAŠA NOVAK, OBJAVIO SOLO ALBUM “JA SAM TU”



Promocija albuma "JA SAM TU" SAŠA NOVAK
23.12.2018 KLUB FEST ZEMUN
Specijalni gosti: Poison Hearts ( Ramones Tribute )

LEGENDARNI GITARIST PSIHOMODO POPA, SAŠA NOVAK, OBJAVIO SOLO ALBUM “JA SAM TU”

Bivši gitarista i producent jednog od najvažnijih hrvatskih rock sastava, Psihomodo popa, predstavlja solo album pod nazivom “Ja sam tu” kojim označuje povratak na glazbenu scenu, ali i u njegovu matičnu izdavačku kuću Croatia Records!
Singl koji nosi naziv kao i album predstavio je tačno pre godinu dana, a na nosaču zvuka se nalazi još 11 pjesama i tri bonus pjesme. Većinu njih napisao je i aranžirao upravo Saša Novak koji je osim svoje voljene gitare uzeo u ruke i bas, odsvirao klavijature te čak zaseo i za bubnjeve. Ovaj multiinstrumentalist i odličan gitarista koji je svojim riffovima obeležio najznačajnije albume Psihomodo popa, jedan deo ovog studijskog izdanja posvetio je upravo tom bendu. Naime, snimio je novu verziju pesme “Ramona” koju je predstavio uoči velike obljetnice kultnog albuma “Godina zmaja” (Jugoton, 1988.), a nije zaboravio ni velikog Dragu Mlinarca i Grupu 220 čiji je veliki hit “Osmijeh” objavljen u njegovoj live verziji iz Hard Placea. Osim na hrvatskom, Saša peva i na engleskom jeziku pa se na ovom izdanju mogu naći i pesme “Running For You”, “Cold” i “My Darling”.
Saša Novak poručuje nazivom albuma da je tu i da nikada nije otišao, iako ga je život odveo izvan Balkana. Ali njegov doprinos zvuku Psihomodo popa i hrvatskoj i regionalnoj muzičkoj sceni nemoguće je zaboraviti, a njegovi verni obožavaoci sada mogu uživati u solo albumu s' ukupno 15 pesama.
***
SAŠA NOVAK & FRIENDS
Saša Novak (ex Psihomodo Pop)-vokal/gitara
Krešimir Ćurić (Tight Grips)-gitara/prateći vokal
Ivan Černjak PunkerCHE (Bunker 13)-bass gitara/prateći vokal
Aleksandar Milovanović Lesa (M.U.D.A.)-bubanj
Filia Novak-prateći vokal
***
Koncertna promocija albuma "Ja sam tu", u Klubu "Fest" Zemun
Kao podrška, na bini će se kao predgrupa naći i bend Poison Hearts koji svira Ramones tribute repertoar.
NEDELJA 23.decembar // 22:30h
***
Karte po ceni od 400 din.možete da kupite u Klubu "Fest"
***
Info 063 700 81 50

Нема коментара:

Постави коментар