четвртак, 17. новембар 2022.

Goran Zivanovic - Prošle godine na ovaj dan započela je moja zvanična saradnja sa portalom Telegraf rs. ...

 

FACEBOOK:

Prošle godine na ovaj dan započela je moja zvanična saradnja sa portalom Telegraf rs. Telegraf je i pre toga preuzimao neke moje tekstove, ali 16. 11. 2021. ozvaničena je naša saradnja. Za godinu dana u rubrici Pop & kultura objavljeno je 85 mojih tekstova i 39 intervjua i to sa sledećim imenima:
Suzana Petričević, Dragoljub Crnčević Crnke, Bilja Krstić, Dragoljub Ilić Ilke, Zoran Marinković, Ismet Kurtović, Srđan Marjanović, Fadil Redžić, Vlada i Bajka, Miki Petkovski, Petar Jelić, Brano Likić, Duda Bezuha, Dr Spira (Dušan Mihajlović), Vladan Vučković Paja, Miodrag Bata Kostić, Zlatko Manojlović, Brendan Peri (zajednički sa urednicom), Koki Dimuševski, Maks Kočetov, Vladimir Samardžić, Boris Leiner, Miroslav Tadić, Slobodan Marković, Josip Dujmović, Branko Maćić Mačak, Dragutin Guta Jakovljević, Dado Topić, Robert Nemeček, Vladimir Jakšić, Džoni Ranković, Đorđe Ilijin, Ljuba Sedlar, Mirko Glišić, Bogica Mijatović, Mišo Bartulica, Josip Boček i Dragan Jovanović Krle.
Ovakvom listom imena svakako mogu biti ponosan i upravo zbog toga na prvom mestu želim ovim ljudima da se zahvalim na ukazanom poverenju, strpljenju i odvojenom vremenu za razgovor.
Veliko hvala mojim dragim kolegama iz redakcije rubrike Pop i kultura bez čije nesebične pomoći, poverenja i strpljenja, sve ovo i ne bi bilo moguće, na prvom mestu urednici Dunji Savanović, a zatim i mom dragom kolegi Vladimiru Đorđeviću.
Veliku zahvalnost dugujem i brojnim fotografima koji su mi nesebično ustupili svoje fotografije, neki i više puta, a svakako posebna zahvalnost ide Woodu.
Hvala mojoj porodici na pomoći i što su uspeli da istrpe moje nervoze i neretka nestrpljenja dok sam sve ovo radio.
Znam, nije lako sa mnom.
Na kraju, ali ništa manje važno, hvala i svima vama dragi prijatelji koji ste mi svojim brojnim komentarima, ali i predlozima, davali nesebičnu podršku, bilo na društvenim mrežama ili na samom portalu, bez toga bi bilo znatno teže, a i ne bi ni imalo posebnog smisla sve ovo raditi.
Hvala svima koji su na bilo koji način doprineli ovom što radim i neka oproste ako ih nisam pomenuo.

Нема коментара:

Постави коментар