субота, 9. март 2024.

ARSENAL FEST 2024

 

Tekst - Milija Anđelić, FACEBOOK


Da vam kaze deda nesto... Što bi rek"o Đole Balasević:

"...pričali smo posle dugo, o muzici, šta bi drugo..." ... 

Po obicaju vidim po Fb kritikovanja što na "Arsenalu" svira neko kome tu realno nije mesto i to je ok. Svako ima pravo da iznese svoje misljenje i da ima svoj ukus...

Prvi sam kome se poslednjih par godina malo toga svidja, ali se za TRI dana koliko traje festival uvek skupi oko 15 interesantnih izvodjaca... I ja tih 15 izvodjaca gledam za, po  pocetnim cenama  kompleta od 3.500 din...

A koji je to JEDAN koncert neke vama omiljene grupe koji se u Beogradu može videti za te pare?!

Znaci, neka je u ta tri dana u Kg samo jedna grupa koja se nekome svidja treba biti zadovoljan, a kamoli ako ih je 3, 5, 10 ili 15, eeeej...

Ono sto me ne zanima necu gledati, napravicu pauzu za to vreme, a za 3.500 din. ce za mene u ta 3 dana  imati vise nego dovoljno materijala da budem zadovoljan, plus nisam morao da putujem u Bg gde sam bio bezbroj puta, i vise su mi smucila ta putovanja...

Dakle, u ta TRI dana sigurno ce biti necega što vas zanima, a sto svira ovaj ili onaj koji vas ne zanimaju bas vas briga, organizator gleda da finansijski prodje dobro, a kada vi budete bili sposobni za organizaciju nekog festivala kao sto je to slucaj sa Zoran Vulovic Vule, onda dovedite koga hocete i samo pici blago cici 🙂 ... 

A dotle opusteno sto bi rek"o Aco Pejovic 🙂 ...


Нема коментара:

Постави коментар