понедељак, 15. март 2021.

BUBNJAR Dragoljub Đuričić, preminuo je danas od posledica korona virusa


   Novosti online

BUBNJAR Dragoljub Đuričić, preminuo je danas od posledica korona virusa. Sloboda u mišljenju, izražavanju, ali i u svemu što čini čoveka ljudskim bićem i individuom bilo je ono za šta je oduvek živeo.
On je bio Đuričić u u bolnici od 24. februara Ovaj stasiti Crnogorac, rođen u Cetinju, više od pola veka živeo je u Beogradu, živeo je u NJujorku, Londonu, Berlinu... Sebe je nazivao nekonformistom kojem je i majka na samrti odala priznanje što nije bio kao većina i bezrezervno poslušan. Naprotiv. 
- Majka mi je kad je umirala skinula kamen sa srca jer mi je rekla.
 "Srećna sam što me nisi slušao jer da jesi bio bi isti kao ja. Ovako si me nadvisio" .
 

Нема коментара:

Постави коментар